I set fire to the rain


varit vaken typ mer än ett dygn nu.. inte nådigt tröttttttt. Men det blir bra då kan jag förhoppningsvis sova inatt ;ddd drog med mig syrran till usm i förmiddags så vi var på bodybalance, riktigt skönt faktiskt!! sen hem till mig och gjorde go lunch och sen blev det jack-jakt till syrran med mamma. hittade inte riktigt någon menmennnn.

juste kan ju säga att jag äntligen har nyckel ner till källaren så jag kan faktiskt duscha och tvätta kläder hemma nu :D:D:D haha fett skönt faktiskt..  nu ska jag fortsätta förbereda mig inför sthlm, mest för att hålla mig vaken några timmar till...  hähääaäsknsdklvm ...ye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har dock varit en av dom som stått på bar backe, &am... bloggbesokare.se"

2012-11-01 @ 07:28:01
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: ~ L I N N ~

Oooh, detdär ser ont ut. bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:07
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen!

Vilken fin blogg du har :) bloggbesokare.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0