allt kommer sluta i kaos i en ding ding värld

onsdags tog jag cykeln till josse för att kolla in hennes lägenhet på hedlunda och sen tog vi en promenad till öb, sen blev det usm med mamma och syrran, sprang på löpbandet sen core. (y)
torsdag for jag och mamma på staan, blev ett par nya skor jag kan ha i vinter! sen lite andra smågrejssss. följde med till hissjö så har sovit här inatt. blev en sväng förbi flurken igårkväll och hälsa på lite folk sen färgade vi mitt håår också. inte så stor skillnad men ;PpPp

idag blirrrrre till stan igen, sen IKVÄLL vet jag inte alls vad det blir? någon som vill hänga på och se syster sol på socialize? ba höööra aaav siggg!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

"hej igen!

2012-11-01 @ 07:28:00
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Melina

2 frågor

2012-11-02 @ 09:05:04
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Maja

gud så fin poncho! bloggbesokare.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0