stjärnorna finns här

haft huuuur bra helg som helst!!! Fredagen blev det bara jag sandra sofia och ewe i stugan och vi hade askul! grillade, snackade, spelade spel och singstar. lördagen så började resten av folket komma vid 3. grillade kring 7-8 tiden(?) spelade massa spel, singstar,vissa tog ett dopp i havet . osv. awesome var det iaf! var kanske kring 20 pers. sen på söndagen blev det chill i soffan framför gossip girl och burlesque innan vi drog oss hemåt.

jobbat inatt, nu håller jag på packa, tvätta, tänka och fixa massa inför imorgon då jag efter jag slutat jobba drar till Norge för att hänga med Ida och Kicki :D middag strax senare blire träna på USM med Sandra som börjat där igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0