You only get one shot so make it count You might never get this moment again The clock is ticking down, it's the final round

vaknade ganska nyss. Sovit BRA inatt! faktiskt ovanligt........ brukar typ vakna varannan timme, så de ee int så nice.  jepp, sååå vad händer idag? tror jag drar ner på stan ett tag iaf. hört att man ska ta vara på dagsljuset eller nåt. jeu. Ikväll blire träna, basta och se BB hos Sandra med hon och kanske freddeboi






sen är det nån/några(?) som kommenterar anonymt.. ibland kan jag lista ut vem det är, men inte jämt.. varför inte bara skriva dit ett litet namn så skulle det vara trevligt :) :) :) tex mamma, syrran, m fl?

Kommentarer
Postat av: mama

ja,just de, kan nog va jag! Ska börja med det fr o m nu!;)Sist om bilden i spegeln!:)

2011-03-23 @ 11:29:56
Postat av: Anonym

hah okej, jo jag tänkte nästan det men!

2011-03-23 @ 12:13:25
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0