VÄRLDENS BÄSTA EMELIE !!

okeeej, eh, det här var lite konstigt.. och lite läskigt.. Fick ett brev idag med bara mitt namn och adress skrivet på. Ingen aning om vem som skickat och i låg en bild från Åselemarknaden på mig och albin! ???? whaat? borde jag vara rädd eller är det bara nån "eftersändning" av en beställning från extrafilm.se jag gjorde för fleeeera månader sen ? FAST, då tycker jag det borde stå extrafilm.se på kuvertet....


HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAH!!!!



Hade just skrivit det där, tog upp bilden igen och ser att det är skrivet något på baksidan...
Då var det från Världens Bästa Emelie som skickat det och skrivit ett litet brev på baksidan! haahah ojojoj, och jag som trodde jag var förföljd eller nåt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0