coca cola lypsyl

lördagens fest blev naaais! hängde med sandra ett tag innan Benne, Sebbe, Kim och Toni kom hem till mig efter middagstid nångång, sen flöt kvällen på. Kom mer och mer folk , väldigt blandat så det var kul!  Släckte ner en timme också under Earth Hour så körde med bara ljus osv , myspys ! bilder kommer sen nångånnnngggg.
.
blev dagen-efter chill idag ett tag sen for jag och fredde på stan, lite affärer osv. Sen kom mamma och syrran och hämtade upp mig så drog vi hem till mormor & morfar och käkade fajitas! mmmh. sen massa bär och grädde till efterrätt.. (yyy)
.
sitter i hissjö nu, håller på vänta om dygnet lite. Jobbar måndag och tisdag så. men är fetttrööött så får väl se hur länge jag pallar vara vaken :)
.
(kör som kicki, punkter eftersom det tydligen inte funkar att göra stycken?)

Kommentarer
Postat av: Evelina

har du testat att trycka shift och enter.. jag måste göra det får att göra stycken på min blogg..

2011-03-28 @ 23:25:21
URL: http://eweherrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0