snark

sitter på jobbet. första av fyra nätter. men det är lugnt, har ändå grejer att se fram emot både dagar jag jobbar och sen då jag går av. Imorgon tex. fast är ändå lite nervös. jag ska dra till frisören och få mitt hår fixat.  typ färga/slinga det så allt blir samma färg, och lite närmre min naturliga hårfärg..  hoppas det blir bra!! med tanke på att det inte är speciellt billigt att göra det hos frisör.... heeeeeh. tur jag fick fetinglön den här månaden :) eller, ja, fet lön för mig iaf. vet ju folk som fick liite mer.........................

seriööööööööööst kan det sluta leva om på övervåningen!!!!! :'( blir sjukt rädd, eftersom jag VET att ingen människa eller djur är där uppe......

Kommentarer
Postat av: Kicki

.....det är nog Konrad som spööööökaaaar......hoppas att han är snäääääll...

2011-02-28 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0