have you ever been high as fuck

men jaha. trodde det skulle vara lika härligt väder idag som igår men inte det inte. då förstördes ju mina dagsplaner lite...(mycket) Har iaf betalat lite räkningar och ska väl bara ligga i soffan ett tag och läsa cosmopolitan och H&M's tidningar:) sen vetjaginteee, skulle ju på stan , men, får se hure blir med det. Borde gå förbi trafikskolan och kolla om receptionisten är där den här gången... vet inte om jag orkar. den som lever får se helt enkelt. man blir som inte lika taggad på livet då solen inte lyser! var fett skönt igår. ojoj se naiz.

en till sak jag borde göra, KAANSK.E. lämna in datorn nånstans och höra vad som är feeel med den :( den har legat i en garderob typ flera månader nu hehe.  MEn det är inte lätt allting när man int haar nå körkort. måste fixa det innan sommarennnnnnnnnn! Påriktigt. 2 år för sent. men bättre sent än aldrig right?

jajaja babblar på om allt och inget. har tråkigt och är lite less/trött(?) ska väl dra mig mot tidningarna nu. hare gytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0