fredagsmyyyyys

Igår blev det runt på ersboda osv med mamma, sen kom sandra till mig för att vi skulle grilla och så innan bion men det hanns inte. så vi drog på bio med sofia falck gustav nico ewe och lukas. såg hur många lingon finns det i världen. haha sjuuukt bra film!

efter det drog jag sandra och ewe till mig för att grilla. men GALET vad det failade. fuuuck. först tog det typ en timme till kolen började glöda sen smakade köttet tändvätska och luktade skoter så vi stekte det mesta istället...... Men min nya lilla grill är då invigd iaf!

Efter det drog vi till nico niklas och dom som drack bäärs och grejer. hängde där ett tag sen drog vi till lukas. SÖÖÖTASTE HUNDARNA NÅGONSIN! serri. fast bonzo var nog liite för into me... hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0