I'm chasing a dream

åkte till Hissjö i fredags och tänkte ha en lugn hemmakväll men då smsade Ida och sa att det var nåt stort på Five, så det blev att jag åkte in till stan igen, hängde på Ålidhem först innan jag, Ida, Erik och hans kompisar tog bussen till stan, träffade Kix mfl på Five. Var väl inte så jätteroligt egenligen. Gillar Krogenkrogen mer.. :p Sen drog vi, köpte en pizza på vägen och gick hem till mig för lite efterfest typ.

Lördagen blev det stan med Ida Erik och Timo. Köpte en T-shirt från H&M och käkade på Donken. Timo åkte hem och jag ida och erik drog till hans lgh på Ålidhem och chillade hela dagen med Festis och cheeseballs. mmmmmhmm! Slutade sen med att jag hängde med dom till Dea på fest, riktigt kul var det faktiskt! dans, kortspel, bastu osv.  =)

Söndag.. Låg och såg Idol hela dagen tills jag åkte med Kicki och Wilma till Hissjö. Käkade tacos och sen drog jag mamma thomas och angelica för att hälsa på några.. sen förbi Kicki, Peter, Wilma och Linus för lite glass och paj framför Parlamentet. :)

inte gjort mkt alls idag. skönt! och ikväll blir det saaaammma sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0