All I've got are these photographs, all I've got is nothing without u

Blev sjukt god middag med tjejerna! kyckling, kroketter och beasås <33333 sen tjockade vi med chips, dipp, godis. snackade, såg Idol osv. tjjjjiiill! varför drar man inte ihop liknande grejer oftare för ?

aja, chillade mest idag, mamma hämtade mig vid halv 6 så jag var på Hippo och såg syrran rida, är i Hissjö nu (enda stället jag kan sitta vid datorn typ, så är en riktig datanörd då jag kmr hit hehe) Har sett kungarna av Tylösand ikväll, haha aah.. hatar att jag bara har 1,2,4,6an i lgh... :p

Imorgon blir det staan med Ida! Ska kolla om nån tröja, och kanske skor :) jao, blir bra det!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Haha väldigt fin bild måste jag säga!

2010-09-30 @ 01:14:28
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0