This way you try'n to dissuade my thoughts. I'm slave to myself and disobey my boss

Vaknade innan 8, haft en sjukt lugn morgon. SKÖNT! härligt att kliva upp i tid ibland så man kan lyssna på musik och chilla men sen ändå ha hela dagen kvar! hehe nice ju
Jag UUUNDRAR vad jag ska hitta på dom här dagarna jag är ledig. Har lite önskemål och funderingar, aja jag får see=)
haha måste bara säga att jag har för ovanlighetens skull haft vanliga jeans några dagar , men har nu på mig ett par vinter leggings typ, SÅÅÅÅ SJUKT HÄRLIGA!!
right now liksåm dårå

Kommentarer
Postat av: MARREE

HAHAH, jag uuuuuuundrar! det blir fan aldrig tråkigt!

2010-11-17 @ 13:42:36
URL: http://marielleboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0