You're not alone stay strong no time to feel weak, wake up it's time to look deep, don't wait to the end of time

PA-redovisning igår, gick bara braa. NKprov sen, mindre bra. förhoppningsvis har jag tur och får ett G!
Ida kom till mig igår också, satt och snackade massa sen gick vi och hyrde lite filmer och köpte cheeseballs + Fanta exotiska! Aslänge sen vi drack den så, sjukt good ären! Somnade inte förrän 2 nångång. låg och snackade och skrämde upp varandra . usch haha=(

såå därför har jag varit riktigt trött idag. somnade då jag kom hem. Läst bloggar och uppdaterat mig lite på FB men nu måste jag skriva klart psykologiuppgiften som ska vara klar imorgon. Harehaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0