What's up with my heart when it skips a beat?

riktigt azm att "fått tillbaka" internet. Inte det roligaste att vara hemma då det inte funkaar!
JAJA. det gick inte jättebra att springa faktiskt. Men jag har då rört på mig! Då jag kom hem igen blev det lite situps osv sen duschen. Ida kom hit vid 4 så jag färgade hennes hår. blev bara fint!:)

Fixade mig sen cyklade jag till Sandra vid halv sju. chillade ett tag sen drog vi ner på mariehemsängarna (m-hems/ängarna whatever sandraa! haha) fredde och jonzza kom dit vid halv 8-8 så vi kastade mest boll och snackade tills det kom maassor av folk för att spela brännboll med oss:) vi var väl ca 20 som mest, dom kom och gick liksåm.

Kom hem för en timme sen, hungrig så jag åt en daim och en break. gytt! Nu ska jag vara lite duktig och skriva och skicka in ledarskapsuppgiften.

SERIÖST. Igårkväll och ikväll då jag varit ute på haga runt hagaparken/OKQ8 så har det kört förbi en röd volvo 740(?) med typ dunkamusik och tutat åt mig! haha fattar inte vem det äär! :O någon som vet nån som har en som bor i närheten? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0