these thoughts run through my head over and over

Varit mycket på slutet nu. Brännbollsyran i fredags, haha vi var BÄÄST. sista matchen iaf ;) Sen drog vi hem till mig där det blev fetferree =) Kul var det ialla fall!

Lördags blev det stäädning sen for Jag, Emelie Marre och Elin J på stan. HAHA först Nattöppet..  ojoj. inte kuul! Eller haha, jo lite. Gick runt på stan och letade morsdagspresent osv. Hem till mig igen, jag och Emelie. På kvällen blev det förfest här med lite nytt folk och ölspelet osv innan vi gick ner på stan. kajen, torget mest sen drog jag emelie och andré hem till mig. mat, tv och soova. blev chillkväll iaf. somnade runt två så ganska skönt faktiskt!
Hela lördagen har jag och Emelie varit med om massa roliga grejer, inget jag orkar skriva i bloggen men alltsååå HAHAAAHAHA!  ;D galen dag!

söndag blev det subway sen åkte jag och pappa till farmors grav innan jag fick skjuts till tsjö. fikade lite osv sen for jag mamma mormor morfar kicki peter wilma och linus till vindeln och käkade pizza. Drog även till  stugan i storsandsjön och kollade hur långt dom kommit med stugan :)

tillbaka till stan med syrran, lite plugg osv . somnade tvåå typ.

Så idag har jag ialla fall varit på utbildning för jobbet! Gick braa, ska skriva lite på det ikväll sen imorgon är det ju också så. lite spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0