There's two sides of every story.

Efter NK'n idag så skrev klassen dissar till andra klasser på skolan på lakan som vi ska sätta upp i korridorerna, dom blev bra ju haha =) (lägger upp bilder sen då dom kommit upp i skolan, ingen får se nåt i förväg ju ;)

Sen for jag ut och sprang/gick i Gammliaskogen en timme, cyklade hem, gick ut med Kacha, blev frågad om jag ville vara med på tv men jag vågade inte haha. ångrar det nu!

Sen tog jag cykeln och lämnade tillbaka tre filmer jag och Ida hyrde förra onsdagen och nu vet jag inte vaad jag ska hitta på! Vill inte vara inne då det är så fint väder ute så jag måste hitta nån som vill hänga med mig och göra nåt kuul ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0