All the right friends in all the right places

Igår då. Gick på stan ett tag med Marree. Blev lila ögonskugga, ansiktsmask och ett par solglasögon med  typ röd-rosa kanter(haha vad heter det, bågar kanske?) aja. och för Marre blev det ett par skor iaf. najsnajs!
Hem till mig, sen kom Emelie och Amanda. Jag duschade osv sen kom Eve vid 5 och då gick vi till Taormina och käkade pizza. aasgott verkligen=)

Hem till mig igen och sminkade oss, började dricka sen kom Anna, Nico, Nicpå, och Tor också. Vid tio tog vi bussen till Corona. Mycket dans och mycket folk. Så det var kuul =) Drog runt halv två därifrån och gick hem till mig med Emelie, Amanda och Marre.

Blev sjukt mycket bilder, lägger ut några av dom :P




















HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha, öset!

2010-03-10 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0