Life is a bitch then you'll die

dagen har väl mest bestått av städning av lägenheten, handlat lite och var på core sen legat i soffan och sett  how i met you mother och 2½ men. sköna söndag typ! :P

Sen förstår jag inte varför det bara foortsätter snöa hela tiden. Vi är inne på sommartid nu, bort med snön! Vill gå på asfalt och gräs, inte slask och snö =(

jaaja. Ska ta och lägga mig nu. lite skola imorgon sen har jag några ärenden på staan :)


Wheels, sommar -09. typ roligaste jag varit med om, wooho!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nästa Wheels får du ju se till att åka nån lite fräsigare bil...haha:p

2010-03-30 @ 08:30:19
Postat av: anki

haha kanske det. men tror ändå den där var roligaste åket på hela wheels ;)

2010-03-30 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0