just smile and the world will smile along with you



Hade tänkt träna ikväll men blir nog inte av. Vill ha sällskap annars är det inge kuul ju ;P jaja, jag har iallafall skrivit mer på ledarskapen om motocrossgrejen och skickat in den. Skönt att få grejer bortgjort. Då ska vi bara göra en powerpoint om det också till redovisningen om en vecka. blir braa det. Juste, religionsprov efter lovet också.. Jag ska få bra på det har jag bestämt nu.

Nu måste jag städa undan här, har disk och grejer som ligger framme så. vad blir det resten av kvällen då? Ingen som veet.. Tänkte skriva att jag kanske drar och gymmar men kom på att det är typ tråkigare att göra det ensam än att sitta i lägenheten ensam så, tror jag stannar här. :P

juste. målade naglarna turkosa ikväll. haha känns konstigt. kanske för att det inte är sommar, tror det passar bättre då... men lite kul med annorlunda färg iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0