Just leave with me now. Say the word and we’ll go

wiie, 642 blogginlägg på bloglovin att läsa nu.. jaja. tänkte dra dom senaste dagarna lite snabbt bara.

Lördagen drog jag och Sandra till Krogenkrogen. Fick skjuts av Bullen, Hj och Martin som skulle dra och bowla sen.. Träffade Jens, André där. Hängde med dooom. Eve, Sofia, Anna och dom också mlf.mfl... :P

Vid två blev det fyllekäk på Chaplin, sen gick jag och Sandra hem till mig där André Jens och Lundman väntade. Så vi eftefestade lite hos mig. till typ 6-7 .. Sov,

vaknade runt halv tolv och då var bara jag och André kvar :P såg tv bara och väntade på skjuts, sen drog vi till Hissjö och körde skooter! ASKUL haha =) Senare på kvällen chillade vi hos Bullen, kollade på sjukt roliga youtubeklipp osv hahaha.

Måndags var jag ju ledig, så jag sov till halv ett(!) som iinte var tänkt. Åkte iaf med Ruth och Jesper till Haga, duschade osv sen stan med Jesper och syrran. Köpte present till pappa och gick runt :P
Vindeln, mat, fika och färgade håret på Coffe. treevlig kväll iaf :)

Igår skola, sen drog jag och Ida på Cardiomuskel, riktigt kul men oj så jobbigt!

Idag efter NK, lunch och chill på skolan gick jag och Sandra till Mekka och fikade, sen en sväng på stan :) Blev nytt nagellack och blonderiing. Så i helgen ska hon förhoppningsvis hjälpa mig blondera.. uuh läskigt. hatar att byta hårfärg, vet aldrig hur det blir ju :P

Kommer bilder senare, nuu ska jag göra spagetti och köttfärssås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0