I'm calling out to you again, wherever you are

Sitter ensam hemma ikväll, tråååkigt! Har iaf varit en brabra dag idag! =) och fredag imorgon. sköönt! Ska bara ta det lugnt i helgen. feels good actuallyy. Ingen aning om vad jag ska göra menmen !

Blev att jag och sandra blonderade mitt hår igår, HAHA ojojoj. ja det måste fixas till en deel iaf! :P

Ska försöka fixa någon middag nu, sen blir det promenad med Kacha, och handla litttee. Bella & Tyra show ikväll också. ska försöka plugga lite faser.. ja. jag har väl fullt upp egentligen. herråå

Kommentarer
Postat av: sandra

du får det att låta jättejättejätte hemskt...

2010-03-25 @ 19:00:23
URL: http://silversandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0