I wanna be free, so I search to find my freedom

Gick till stan i snööovädret, INTEKUL att vara ute idag kan jag ju säga! Iaf så mötte jag upp Marre och Sandra på Åhléns. Efter ett tag drog Marre med bussen så jag och Sandra gick och kollade skor mest. och alltså. åååh allt är så snyyggt!!

Det blev iallafall en mascara och en ny väska! =)
Har velat ha väskan huur länge som helst, och nu gick den på halva priset så det var ju bara att köpa. ;)

Efter stan så gick jag till USM där Ida väntade, så vi for på step up X-press och Core. Kändes verkligen att det var länge sen! :O ojoj.. Ikväll blir det dusch och uppfräschning, tvätta kläder, och packa innan Stockholmsresan imorgon!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0