I don't know what's worth fighting for

2,½ timmars skola. kul dag faktiskt ;D hem en snabbis innan jag mötte upp Ida på stan. Blev impulsköp för båda, en T-shirt var från H&M  :) Fick även ett samtal som sa att det var kris och jag fick gärna jobba idag och imorgon, - självklart :D så 30 min senare satt jag på bussen till Tavelsjö för att jobba lite =)

Åkte med morfar hem för två timmar sen (oj, tiden går verkligen fort då man läser bloggar:O ! ) shiit. aja, mamma har även varit här med lite mat och en gammal jeansjacka. Hade tänkt fixa till den lite så slipper jag kööpa en :) Förhoppningsvis klarar jag av det och kan använda den i sommar också, vi märker väl!


Innan jag blev bloond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0