All I ever wanted was to see you smiling

I lördags for jag till Hissjö och umgicks med mamma och syrran. Käkade tacopaj, EGG och såg Melodifestivalen. mys=) tycker inte rätt låt vann. Iaf. söndags , slapp dag veerkligen. jag och Emelie låg bara framför tvn och bytte mellan Life of Ryan och Life of an american teenager. chilleee. På kvällen kom Anna förbi så jag masserade henne. Sen blev det hallonpaj framför Wipeout. Efter det, Akuten.. Emelie fick nån slags kraftig allergisk reaktion med utslag överallt osv. så där spenderades söndagskvällen 21.15-00.30. Hem till Haga, såg himym och sen soovaa.

Skolan idag var slapp. Trodde verkligen inte jag skulle klara av att kliva upp imorse med bara 4,5 timmars sömn men det gick ! hade en lektion, lunch sen hem till lägenheten. Så nu sitter jag här och käkar mango. Ska plugga religion. Prov imorgon.


Kommentarer
Postat av: Patriklone

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-08 @ 12:40:20
URL: http://patriklone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0