you can't make up your mind mind mind mind mind, please dont waste my time time time, time time.

skitrolig dag på jobbet idag! Körde nån lagtävling och gick faktiskt riktigt bra! Vet inte vaad jag ska göra ikv faktiskt.. men det visar sig! Om jag är duktig så kanske det blir nån springrunda eller så :)

Tänkte iaf bjuda på några mobilbilder i brist på annat..


Morsdag, Vindeln. Wilma och mormor :)


Balen. Ida och Erik :)

Balen , Matilda och jag

Jag och syrran blev sminkade och fotade på Makeover Studio

Grillning på Nydala =)


Studentvagnen ;D

Mys ute i solen med Kasha =)
 
Storsandsjön

Sandras stuga, midsommardagen. Hitta peter, jonzza och sandra?.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0