save tonight and fight the break of dawn that comes tomorrow

Har inte skrivit på länge nu. inte haft lust att blogga bara. jaja. inflyttningsfest i stugan i lördags. ganska kul, långtråkigt sen.. :P söndag - tisdag har jag typ endast legat i soffan i hissjö och sett på tv. hah. skönt! Varit förkyld hela veckan så. Onsdags drog jag och sandra till arbetsförmedligen och skrev in oss där sen stan ett tag. Blev lite småsaker. Sen Nydala på kvällen, var niceee! Igår kom Emelie förbi och hälsade på ett tag. drog och köpte lite goodis osv . chill iaf :)

Idag freedag har jag typ, ja inte gjort sppec mkt. Färgat fransar/bryn. Sitter med ansiiktsmask nu. har ingen aning om vad som händer ikväll! Vill hitta på nåt och hade varit kuulkul med första sommardroskan! Men jag är fortf sjuk osv såå ska väl ta det lugntttt. Sämst bara att det går inget bra på tv ikv! hyra film kanskee? HAHA fast det får dåå inte bli från nattöppet,. Hemmakväll here i come, eller nåt. .......... :):):)

har asmkt bilder tagna från studenten och en vecka framåt ju. MEn ja, får se om det kommer nån bildbomb ikväll kanske. Har allt på kameror och sånt så. yeye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0