FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEENTEEEN! FYFAN VAD VI ÄR BRAAA!!!



Typ bästa dagen i mitt liiv! Champagnefrukost hos Brekke 6.30 sen åkte vi till skolan och fotades, gick runt i korridorerna och levde om, avslutning i aulan och sen klassrummet där vi fick betyg, skrev i varandras mössor osv!

Utspring kl 12 för att sen åka studentvagnen. awesome!!  Hem till mig där släkten hade pyntat hela lägenheten med studentgrejer osv, sen blev det fiika. MÄÄTT! Hägglund kom hit sen blev det dusch och fixning inför kvällen. Drog till Fanny på middag och förfest, goomaten och sen sångleken osv, as kul iaf! :D

Folkets Hus/Äpplet sen. Träffade sjukt mycket foolk, dans osv! MEn ja, sen blev det kaaos. Trappräcket rasade så folk fick åka till sjukhuset och dom stängde ner hela stället....... =/ Såååå jag, Marre och Emelie gick till mig, sen kom Martin, Jens O och Bullen hit, + Erik, Karl-Oskar, Josef och nån till :P  Så det blev chill-efterfest här till typ 5-6. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0