and now it feels like soldiers in a war

Torsdagskvällen tog jag 22bussen till Hissjö. sov över där och käkade gott och solade på fredagen med mami =) Sen skjutsade hon mig till Jonzza för att sen dra vidare till Sandras stuga och fira midsommar där! Stekte i solen med öl och trevligt folk hela dagen. Jag, Sandra, Marre, Jonzza, Fredde, André, Joel, Peter, Patrik, Ante, Julia, Felix, sen kom Måns och John(?) förbi också. Grillade, klänning, sång, mini-midsommarstången, ölspel osv. Riktigt nice var det iaf!:)

Lördagen låg vi på gräsmattan och solade, lekte lite med fotboollen och hade det myys några timmar innan vi drog. Jag, marre, peter, jonzza och fredde stannade på nån vägkrog i hörnefors och käkade pizza och sen for vi hem till Jonzza. marre for hem till robban så vi andra chillade ett tag. Såg lite fotboll osv. Drog raggen runt stan typ. Hämtade upp André och for sen till joonnzza igen.

Vaknade där idag så for vi typ direkt ut och solade, käkade hos mig, drog till nydala och hoppade studsmatta och chillade massa. drog även till klabbÖLE och gick i rännan, kollade in lite experiment och grejer haha. Sen blev det offroadkörning och hem till jonzza igen. kyttsyppe, film och chill baaa. Julia och Anka kom förbi och joinade :)

ashärlig helg har det varit iallafall :D NU sängen, upp tidigt imorgon för dusch och sen joooobb! TAGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0