Monster, how should I feel? Creatures lie here looking through the window

Fredagen var kuul! efter Jespers stuga drog jag Emelie André Tom och Joni till mig. Lördagen satt jag och Emelie ute hos mig och käkade glass och jordgubbar och stekte. sjukt nice iaaf :)

Senare kom André och Tom tillbaka med Mario, Gianni, robert, och två tjejer. Blev mer och mer folk under kvällen. trevligt var det iaf! Jens, Nicke, Anna, Jonte, Oskar, Martin, osv osv osv. Bara det att man blir så sjuukt besviken och förbannad då man bjuder hem folk och saker går sönder och försvinner...... jaja. haha sen att jag och jens var vaken till halv 9 på morgonen var ju inte jättesmart heller ;D Sov alltså 2,5 timmar i morse. SÅÅÅ jag kaanske borde gå och lägga mig nu då jag ska upp 7 imorgon för att duscha och tagga till innan jobbet, hehee

Storstädat lägenheten idag, sen for jag Emelie och Amanda på bio och såg Eclipse! :):):)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0