you wont be lonely even if the sky is falling down

Efter skolan drog jag tillbaka till lägenheten ett tag. Sen gick jag till USM där Ida och Matilda var. Det tar 7-8 min! sjukt centraalt ju :) var på core med dom sen kom syrran så vi två var på Just Dance. och hon tyckte det sög. så jag har ingen att fara med på det däär. jaja.  :P

Då det var slut hämtade pappa mig för att fara till lägenheten och så bar vi in soffa och bord typ. Handlade lite på Obs, sen skjutsade han mig till Ringside. Träffade Josse där så jag körde första passet Boxercise med henne ikväll! helt sjuukt alltså. ojoj. haha, det blev asjobbigt, men jag var ändå så pigg och glad ;D Riktigt kul!
 
haha nu då jag sitter och skriver det här i fönstret (eftersom vi egenligen inte har något internet så tar vi grannens, så signalstyrkan är: Väldigt låg. ) så skakar händerna hur mkt som helst! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0