there's something I must say out loud

stan idag, blev ett par örhängen, en t-shirt, ett linne och en sån där kort jacka. :) åkte hem med paappa osv sen har jag inte gjort mkt alls.

Ser på let's dance med mamma. jag gillar inte let's dance. och jag hatar Tony Irving!! blev plötsligt jätteless på att sitta hemma. Jag vill göra nånting! Men jag får tagga till imorgon istället. Då blir det Krogenkrogen, inträde: 40 kr! woho!

Ikväll får jag nog bara sitta hemma ändå. Ska försöka skriva kvart mitt CV och personliga brev eftersom jag måste börja söka jobb nu! :)

Fick en glaaaaad överraskning idag! haha jag kunde inte sluta le, och jag kunde inte sluta tänka på allt som det innebär. det kommer bli awesoooome!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägenhet elr? <3333333

2010-01-09 @ 01:12:34
Postat av: coffe :D:D::D:D::D

lägenhet elr? <3333333

2010-01-09 @ 01:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0