on to the next one

Skulle egenligen till stan idag. gick två gånger till busskuren för att hoppa på bussen. Höll på förfrysa tårna. skorna jag har är iinte riktigt gjorda för att ha på vintern då det är -25 ute.. :S Blev iaf inget stan idag. så jag har bara legat i sängen och sovit, sett tv och dator. Mormor och morfar kom förbi ett tag och bjöd på lite middag, salldsbuffé=)

känner typ ångest för att jag inte pluggat nåt på faserna eller massagen på jullovet... men jag har verkligen inte haft tid ;O antingen har jag gjort massa andra saker, eller så har jag sovit till typ.. två. hehe. jaja, får ta tag i pluggandet så fort som möjligt iaf. vet inte när det kommer bli men :P blaablabla. jaja ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0