Lets hear it for New York

Efter skolan gick jag till Wayne's och tog en brownie, observerade säljaren (kassörskan) ca 30 min sen gick jag till USM och tränade med Ida och Matilda :) blev först lite gym/chill sen var vi på Step Up X-press och Core! Gick faktiskt bra, och var riktigt jobbigt ;D tog 18.15-bussen hem och nu har jag hunnit duscha och äta också.

Känner att jag borde göra något vettigt av kvällen.
Städa mitt rum?
Plugga på körkortet?
Bädda sängen? (har inga lakan,örngott osv..)
fixa med vårat företags logga?
skicka in söka jobb-läxan?

orkar inte sitta vid datorn. vill bara lägga mig ner eftersom jag har så ont igen i axlar/skulderblads-vad-man-nu-ska-säga-att-det-är .. inte så härligt.

jaja jag får se vad som bliir aaav.. :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Va kul det gick bra på träningen, hoppas du fick gjort någonting hemma med!? :-)Körkortet lät väl som en bra ide!!! Hare bäst tjejen...

2010-01-19 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0