I will follow you into the dark

tog halv elva bussen in till stan. Drog till USM och träffade Ida och Matilda, så jag och Ida gymmade ca en timme. Sen gick vi två till Östra, jag och Anna fixade och gick igenom svenskaredovisningen som vi har imorgon. Sen drog jag och ida tillbaka till USM. Tränade 30 min till :P sen blev det trebussen hem.

Ikväll var jag och Josse ute på promenad en timme! kallt vare. Gick och snackade om allt möjligt. Vi har iaf bestämt att vi ska göra nåt kul på lördag:) vet inte vad än. Men det får vi se=)
Gick också förbi Jonte. Jag fick tillbaka min jackhuva och Josse tog hem HJ's vantar från Jontes bil :P perfekt jööh

Nä nu ska jag sova tror jag.  Sovmorgon imorgon igen, men ja. jag är trött. Blivit hösttrött nu igen när skolan började. Det är asjobbigt. Orkar ju inte göra saker man behöver, vill bara sova. usch.

btw, tror limmet försvunnit nu. bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0