I can't seem to find somebody to love

Blev inte mycket träning idag. Vi kom till USM kl 17.00, fick inte ut lapparna man behöver så vi sa det till receptionisten. Då sa hon att core (som vi skulle träna först) just slutade, sen Step up x-press börjar NU, så vi sprang ner och bytte om, men då vi kom upp hade dom redan börjat och det var typ fullt i salen så.. Nä.

Gick på stan ett tag istället och fixade lite grejer osv innan jag tog 18.18 bussen hem. Har inte gjort nånting alls ikväll. ganska skönt faktiskt. Men nu ska jag sova. upp tiiidigt imorgon, 06.20.. har ju kunnat vakna nio/halv tio nästan hela veckan. Men nu efter helgen blir det nytt schema och vi börjar liksom nästa termin eller vad man ska säga. 

Höstterminens schema:


Vårterminens schema:


Jag har tänkt att jag har asdrygt schema nu i vår, men ser nu att det kanske inte är så farligt (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0