How could I live with myself, knowing that I let our love go

Kvällen blev riktigt rolig! Blev att jag hängde med André, Viktor, Jonte, Teo och lite fler folk nästan hela kvällen faktiskt. Då det slutade så drog vi till Max och träffade HJ, Bullen, Oskar och massa där. Sen åkte jag och André hem till han och såg film ett tag innan Viktor, Oskar, HJ och några kom dit också. :) Gick och la oss halv 8 imorse, klev upp kl ett och sen dess har vi bara legat och sett film hela dagen och kvällen. Gick hem från André för typ en timme sen så :P

Egenligen hade jag ju tänkt vara duktig idag och plugga osv men, det gick ju som det gick med det :P
Nu hade jag tänkt gå och sova faktiskt, fast jag kommer nog inte lyckas somna på några timmar skulle jag tro. dryygt.  Jag är så less på skolan, och den börjar imorgon. Tur det bara är en termin kvar till studenten! Men faktisk så vet jag inte hur jag ska hinna med allt nu då jag måste gå i skola också. Vill ju hinna/orka hitta jobb, ta körkortet, träna osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0