Gott Nytt År!

hela dagen så höll jag på hemma och städade, fixade mig osv. Åkte till stan vid 17.30 och gick till Malin på Grisbacka där redan hon och Anna var. Väntade på dom andra så vi kunde käka och börja dricka osv. =)
Vid nio så for jag, Eve, Mattias och en till med bussen till Ålidhem på någon fest där, men jag var inte där så länge utan jag ringde Fredde så hämtade han mig, sen körde vi till Teg och hämtade upp Emelie, Amanda och Elin. For till stan, och hann typ dit precis till tolvslaget :P Sen var vi typ bara på stan, Donken, torget sådär.. Träffade massa folk och så =) Jag, Anna och Emelie tog bussen till Grisbacka igen vid halv tre där Malin redan var. Sen ringde jag Grahn för skjuts till Hissjö vid typ 4. Så då drog jag till Bullen och hängde med han ett tag innan jag gick hem till mig vid typ.. halv 7 :P Och då märkte jag också att jag hade tagit en av mina skor och den andra var Emelies :P haha. så kan det gåå..

Klev inte upp förrän klockan tre dagen efter, packade osv sen åkte jag och syrran till Vindeln. Vet inte hur länge vi är här men. Ska iaf träffa Emelie och byta sko.. :p


Välkomstdrink och typ tilltugg(heter det så?)



Emelie, Elin och Amanda

Eve, Mattias och hans kompis


smokiee


Mattias och Marre

Jag och Eve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0