Don't you ever get lonely from time to time?

ÅH, hatar då jag har skrivit klart nästan allting, sen råkar man trycka på nån knapp så man kommer på förra sidan så allt man skrivit försvinner! jaja, får väl skriva om dåeeee...

Ida och Matilda kom till mig typ halv tio imorse. Zzzzz... Käkade upp resten av tacosen till frukost sen färgade jag håret på Ida. Blev finfint! :)

Vid tolv/halv ett åkte jag med pappa till stan, men han skulle träna så gick med mamma ett tag. Fick mig ett par nya sånadär vita street/gympaskor och tre st nya tränings T-shirts :)

Sen blev det en "Qlassic" (latte med glass,grädde och chokladsås!) på Brobergs med pappa igen. Dom är ju så gooooda! Efteråt fick jag köra, hem till Hissjö och hämtade kläder osv sen vidare till Vindeln. Så nu har vi tänt massa ljus i hela huset och chillat litee. Snart kommer Ruth Emelie Coffe och Jesper hem från Leo's så blir väl middag osv. :)



purple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0