'Cause every little thing gonna be all right.

Efter skolan idag (där jag för övrigt var väldigt trött..) åkte jag till mormor & morfar. Kicki Wilma och Linus var redan där så vi käkade middag; kycklig, ris, avocadoröra mm. Sen gick jag till pensionärshemmet i Tavelsjö och städade :P Tjänade 200 spänn! Lätt värt ju =)

Då jag var klar gick jag tillbaka till mormor. Thomas och Olliwer hade också kommit, så vi fikade massa, sen bara umgicks och sånt :) Åkte hem med Thomas för en halvtimme sen.

Nu borde jag städa mitt rum, och göra lite faser. Men känner för att lägga mig framför tvn... ser väl vad det blir ;D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja mycke gott fika blev det....jag är typ mätt än =)

2010-01-27 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0