Big city life

Igår blev min lillasyster 16 år! hon börjar ju bli stor :O kom hit lite släktingar osv och fikadee. sen på kvällen åkte jag mamma kicki wilma och linus till Piaff och käkade rullkebab. :) Påvägen dit så fick jag sladd med bilen också :O haha var typ kul , men läskigt :P Nu vet jag hur det känns iaf!

jaja, första dagen med nya schemat idag. Söka Jobb tror jag nog blir bra att läsa. Sen Religion, varit sjukt otaggad på det , man hör ju bara på namnet... Men som tur var så har vi Maggan till lärare, haha hon var asskön ju! Visserligen litee... haha hon sa att en tjej i klassen såg tjock ut på skolfotot i ettan. Men ja, :P

Är riiktigt trött också. Har inte sovit så bra sista nätterna.. jag ska lägga mig tidigt ikväll!
Nu ska jag gå ner och se om mamma börjar bli klar med maten. är hungrig och sen assugen på tårta!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hi hi du gör som jag och kallar stället för Piaff....Pion heter det...jaja noga då;p

2010-01-18 @ 17:55:47
Postat av: Angelica

hahah jaha ojdå ;D

2010-01-18 @ 22:34:30
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0