a neverending dream

Kom hem för ett tag sen. Varit och strosat runt på stan med idaa. Skulle köpa ett par skor men dom fanns inte. Träffade pappa, åkte till USM där jag och ida tränade core sen Just Dance X-press! Det var huur kul som helst :) Ida tyckte inte det.. Menmen. Ska dra med mig syrran nästa vecka, (Visst Emelie??) Det blir kul! =)

Iaf, så har jag käkat middag, veg.mat, sjukt gott ju! Sen gjorde mamma någon efterrätt, glass + äpplen med typ kanel och nåt socker på, som varit i ugnen.. göööda :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag tydligen storstäda i tv-rummet för jag får hit en allergiker imorgon ;D skulle ju inte vara så kul om det blir för mkt katt så vi inte kan vara kvar i huset haha :)




haha, någon som ser likheten mellan dockan och naturkunskaps-Ingrid på Östra? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin läraren måste vara om hon är lik den där filuren;p...Haha

2010-01-21 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0