wrap yourself in the arms of someone who wants to give you all the love you want

Bio med Emelie ikväll, Avatar. haha jag som aldrig sett 3D förut tyckte det var ganksa c000lt :P Men det var iaf en mkt braa film :) Efteråt blev vi taggade på göra nånting. Men vi skärpte till oss och taggar en annan gång!

Och nej Emelie, faktiskt så har jag bara varit hemma ikväll! Jag, Coffe och syrran gick till Nattöppet och hyrde film. Käkade cheeze ringz och bara tog det lugnt. Blir skönt att inte vakna bakis imorgon faktiskt ;D
Nu ska jag sova, Godnatt.


Kommentarer
Postat av: marianne (mormor)

Man behöver inte vara på krogen varje helg.Ha en bra dag . Kram från mormor.

2010-02-06 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0