What you got boy, is hard to find

Riktigt slapp dag idag. Sov till nio. kom lite sent till NKn, som slutade 11. käkade på skolan, chillade där med emelie ett tag tills tolvbussen gick. Drog hem till lägenheten och nu sitter jag här och har kollat på massa bilder från bilddagboken osv.. Blir man liite sugen på att fara utomlands kanske?!



Borde gå på stan också, men ingen ville följa =( Tror jag går dit på ett tag faktiskt, har några grejer att göra så. MEn det är tråkigt att gå själv! jaja. Har väl inget val om jag nu vill dit idag.

 Sen så måste jag göra faser också.. Men det funkar typ inte utan Emelie Hägglund! haha. Är mkt roligare då man har nån att typ diskutera frågorna med.


Kommentarer
Postat av: emelieh

ska jag måsta komma och styra upp de åt dig?! haha

2010-02-03 @ 14:13:27
Postat av: Angelica

haha ja det tycker jag! Går typ inte annars =(

2010-02-03 @ 14:22:07
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vi vill vara däääär i vääääärmen!! /Wilma och Kicki

2010-03-03 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0