utan några höga krav, knäpp en bärs och koppla av

stan med pappa idag. beslutsångest gånger tusen haha. så det blev inte så mkt köpt. menmen.

hem till lägenheten. typ sliten efter gårdagen så jag sov ett tag ;P gjorde mat, sen hoppade jag in i duschen och började fixa mig för kvällen :) Åkte med pappa och hämtade upp Matilda och Sara sen drog vi till Röbäck. Förfest hos Ida (daniels lägenhet) med henne, Matilda, Sara, Kix, Sanna. sen gick vi till lokalen. och jag kan bara säga att det var verkligen en störd kväll haha. ojoj.

själv så var jag inte taggad på dricka ikväll alltså.. Så det blev ganska luugnt. Iaf så tog jag sara och matilda 01.00 bussen till stan. For på Subway och käkade en macka sen gick vi till Haga. Så nu sitter jag här hemma, är sugen på nåt gott, typ chips eller nåt, men ingneting har ju öppet=/ Får ta det där imorgon eller nåt ;D



skrev det där i lördagsnatt. hamnade i utkast och inte varit inne förrän nu så.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0