This could be the last time I look into your eyes

Ett tag efter skolan idag så kom Sandra hit, vi pluggade litegrann sen for vi till Great Eastern :) Friterad kyckling, ris och sötsursås. huur gott som helst, men blev ganska äcklad dom sista två bitarna, så jag lämnade. och min mage stog typ en meter rakt ut. haha ojoj vad mätt jag blev. Sandra lämnade ju typ 8 bitar:O Men kände att om jag nu betalat 120 spänn för mat och cola så ska jag äta upp maten också :P

Sen for vi tillbaka till mig och pluggade två timmar så jag har gjort bort naturkunskapen, småföretagande-logon, och psykologin :) Även skrivit om mitt CV, är faktiskt riktigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Ebbock

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-26 @ 13:08:48
URL: http://ebbock.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0