Looking at you makes it harder

Legat och sett film/suttit vid datorn i soffan heela dagen. Lite sliten sen igår ;D Det var iaf sjukt kul! Började med att Ida, John och Daniel kom och hämtade upp mig så for vi runt och körde lite och sen till John på Umedalen. Kom lite fler folk också. Drack shots och hade kuul =) Runt 22.30/23.00 åkte vi till Krogenkrogen. Mycket känt folk ute så det var riktigt kul!

Då dom stängde så gick jag, Lucky, André, Frida, Oskar, och några till hem till Lucky på Berghem. Bastade och drack whisky (uschusch) sen vid kvart i fyra så ville jag gå heem. Så Fredde sa hur jag skulle gå. Men jag tror han var lite för full för jag hamnade iaf heelt fel. Nydalahöjd nånstans på en stor bilväg mitt i skogen...  Till slut kom jag iaf till Mariehem(?), sen Berghem och till slut, klockan kvart i fem var jag hemma på Haga :P

Nu ska det städas lite här hemma sen blir det film.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men Angeeeliiica, du ska inte va ute och yra runt på nätterna...ring i stället så hämtar jag dig!! Kom ihåg det!

2010-02-07 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0