I've been waiting on my own too long

Efter dagens enda lektion (NK) och lunch på skolan så gick jag och Eve till stan. Letade en röd tunika eller liknande till henne som hon behöver till på fredag. Själv köpte jag ingenting. sparar pengaaar som vanligt nu för tiden. eller, sparar och sparar.. men slösar inte iaf :P

Sen tog jag tvåbussen till Tavelsjö. Vikarierar med att städa på Tsjö-skolan under veckan iaf eftersom mormor har ont i ryggen så hon kan inte jobba. Så jag får ihop lite grann iaf!:) Då jag var klar så gick jag hem till mormor och morfar. Morfar gjorde tjockpannkaka, och jag fick ta med mig resterna hem till lägenheten också :) good var den! Sen skjutsade han mig till Hissjö där jag är nu. Har sett lite tv.. Snart ska jag väl lägga mig i mitt ISKALLA rum utan sängkläder =( och läsa lite SOLO-tidning innan jag somnar. Upp 06.00 imorgon. yeey..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0