it's aaall just a waste of tiiime....

jag måste ju vara sämst i sverige på att ta tag i pluggandet. Har prov i NK på onsdag men inte börjat plugga än, heheee. Sitter bara här och har ångest över att jag borde, men inte har, börjat plugga. Blir less på mig själv, och på nkn. inge kuuul. Jag vill spendera min tid på andra saker än sånt här tråkigt juue..

IALLAFALL, idag då jag jobbade kom Simon förbi med min väska!! Har inte sett varken den eller börsen osv på typ 3 veckor nu. men ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka de:) blir skönt imorgon att jag faktiskt kan låsa upp och använda mitt eget skåp i skolan istället för kompisars, haha

Nä men seriöst. Jag måste plugga. Nuuuuuuuuuuu. Men det är för mycket olika dokument så jag orkar inte. hah åh. jag hatar sånt här. Varför ha ångest över att måsta plugga istället för att bara ta tag i det? Är ju så mycket enklare..

aja, nu ska jag försöka få in nånting i skallen. have to, om jag ska få ett litet tråkigt G på provet. Bättre än ig så. ja. kul va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0