In the end everyone ends up alone

ojojoj vad alla affärer har fått in mycket fina vårkläder och skor! :O jag och Marre gick på stan en timme idag och man vill ju bara ta med sig allt hem! H&M, Bikbok, Gina, skoaffärer och ja. Finns så mycket fiiint. Synd att ingen av oss har råd egenligen.. ;p måstemåstemåste ha mer jooobb! Då blire shopping ;)

Igårkväll var jag, Sandra, Marre och Emelie hemma hos mig och åt tacogratäng, snackade och såg film. Riktigt mysigt faktiskt! Emelie drog med 22.00 bussen, sen då Sandra hade somnat där vid halv ett-ett så satt jag och marre uppe till två och lyssnade på gammal musik, hahaha guud.. Aqua, Backstreetboys, Westlife, S club 7, Drömhus, Dr Bombay! hahah. riktigt roligt och alla minnen till låtarna = )
Var tvungen att göra en "nostalgi"-lista på spotify för såna där låtar ;D och det roliga är ju att många finns ju tilloch med på spotify;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0