I hit the jackpot, ch-ch-ch-ching

Äntligen heelg! Har längtat sen i måndags haha! Kom hem för typ en timme sen. Käkade en varm macka, godgodgood!

Dagens händelse: Marres hår flammade upp på massagen, hah. eller ja.. Det var helt mörkt i rummet förutom några ljus, sen såg man att det som flammade upp och Marre hade stått liite för nära ett ljus med håret :P Luktade bränt hår men det syntes inte i håret att det brunnit som tur var, haha :)

Nu väntar jag bara på att pappa eller Emeliehhh ska höra av sig. sen får jag se vaad som händer. Kanske åker till Hissjö och hämtar en säng, eller drar på stan. Borde göra både och. Sen ska jag, Emelie och Amanda käka på Suubwaay "..innan middagen HAHAHA" hahaha (bara emelie som fattar..)

Efter det så ska jag och Emelie på bio. Även pappa syrran coffe och ruth ska på samma så :P jaja det blir braa :)

Kommentarer
Postat av: Marrabooo

Hahahahha, alltså.. mitt hår (L)

2010-02-05 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0